V prípade, že sa vám nepodarilo dokončiť transakciu resp. platbu za predplatný cestovný lístok alebo kredit na elektronickú peňaženku, postupujte nasledovne:
- v hlavnom menu kliknite na tlačidlo „História platieb„,

- v zozname si vyberte príslušnú transakciu, ktorá čaká na platbu (so stavom transakcie „Bez výberu spôsobu platby„) a kliknite na modré tlačidlo „i“ (alebo na „ID„),

- zobrazia sa vám detaily transakcie a vy máte na výber dve možnosti:
- „Prejsť na platbu“ – po stlačení budete presmerovaní na platobnú bránu, prostredníctvom ktorej dokončíte platbu,
- „Stornovať objednávku“ – po stlačení bude vaša objednávka stornovaná,

- po kliknutí na tlačidlo „Prejsť na platbu“ sa vám zobrazí detail transakcie so sumou pre platbu, ktorú dokončíte po kliknutí na tlačidlo „Prejsť na platbu„,

- následne budete presmerovaní na platobnú bránu s možnosťou výberu úhrady objednávky a to on-line platobnou kartou alebo platobným tlačidlom príslušnej banky,

- v prípade, že ste si v bode 3 tohto návodu vybrali možnosť „Stornovať objednávku„, tak sa vám zobrazí status transakcie „Transakcia prerušená“ (viď obrázok nižšie),

- po stornovaní bude mať transakcia (v zozname „História platieb„) priradený stav „Transakcia prerušená„.
