Ak sa vám, z nejakého dôvodu, nepodarilo dokončiť transakciu resp. platbu za predplatný cestovný lístok alebo kredit na elektronickú peňaženku, postupujte, prosím, podľa tohto návodu.
FAQ Group: E-shop
Ako zistím zostatok kreditu na EP alebo platnosť PCL?
Prostredníctvom vášho účtu na e-shope máte kedykoľvek k dispozícií informácie o zostatkovom kredite na elektronickej peňaženke alebo o zostávajúcej platnosti predplatného cestovného lístka, pričom postup na zobrazenie daných informácií je nasledovný:
- kliknite na tlačidlo “Nákup PCL, EP a zoznam kariet“,
- kliknite na modrú ikonu “i“, ktorá sa nachádza pri karte, o ktorej sa chcete informovať,
- v spodnej časti obrazovky sa vám zobrazia podrobnosti o dopravnej karte:
- zostatok elektronickej peňaženky (zostatok v EUR),
- stav predplatných cestovných lístkov (začiatok platnosti, koniec platnosti atď.).
Pozn. 1.: Informácie o PCL a EP sú aktualizované 1x za deň tzn. všetky vykonané transakcie z daného dňa sa vo vašom účte zobrazia až na ďalší deň.
Pozn. 2: Okamžité aktuálne informácie o PCL a EP zistíte prostredníctvom označovača vo vozidle MHD.
Môžem k svojmu účtu priradiť viac dopravných kariet?
Áno, prostredníctvom jedného účtu môžete spravovať viacero dopravných kariet. Karty je možné priradiť/objednať pomocou tlačidla “Zaregistrovať kartu” nachádzajúceho sa nachádza na základnej obrazovke portálu cestujúceho.
Pozn.: na spracovanie viacerých kariet nie je potrebné, aby zakladateľ účtu vlastnil dopravnú kartu. Jednoduchým príkladom je situácia, kedy rodič, ktorý nevyužíva služby MHD resp. nevlastní dopravnú kartu, založí jeden “rodinný” účet a spravuje dopravné karty svojich detí.
Môžem si na dopravnú kartu aktivovať predplatný cestovný lístok a elektronickú peňaženku súčasne?
Áno, na dopravnej karte môžete mať súčasne aktívny predplatný cestovný lístok, ako aj elektronickú peňaženku a využívať tak výhody oboch typov elektronických cestovných lístkov.
Kde nájdem PIN-kód pre úspešné pridanie DK do e-shopu?
Pre pridanie dopravnej karty (so 17-miestnym číslom) do vášho účtu na e-shope je potrebné zadať PIN-kód, ktorý ste obdržali pri vybavení DK.
Pri doručení poštou sa PIN-kód nachádza na sprievodnom tlačive a pri osobnom prevzatí vám ho pracovníčka odovzdá osobne na samostatnom tlačive spolu s DK.
POZOR: K účtu na e-shope je možné pridať iba novú dopravnú kartu so 17-miestnym číslom, ku ktorej je automatický priradený PIN-kód. Pokiaľ DK ešte nevlastníte, môžete si ju objednať prostredníctvom elektronického formulára, alebo si ju vybaviť osobne v klientskom centre DPMŽ.
Staré čipové karty, s 8-miestnym číslom, nie je možné pridať k vášmu účtu.
Prečo mi hlási chybu pri vypĺňaní formulára na objednanie DK?
V prípade, že nemôžete správne vyplniť formulár na objednanie dopravnej karty (DK) resp. nemôžete vyplniť dátum narodenia, prípadne sa vyskytne iná chybová hláška pri procese objednávky DK, ide o vzájomnú nekompatibilitu e-shopu a webového prehliadača Microsoft Explorer alebo Microsoft Edge.
Použite preto prosím iný webový prehliadač, konkrétne Google Chrome alebo Mozilla Firefox.
Kde nájdem potvrdenie o zaplatení za DK, PCL, EP?
Potvrdenie o zaplatení, ktoré slúži ako daňový doklad, nájdete v časti “História platieb“, kliknutí na príslušné ID transakcie sa zobrazia podrobnosti o PCL a/alebo EP.
“Potvrdenie o zaplatení” si môžete stiahnuť alebo vytlačiť po kliknutí na červenú ikonu súboru PDF.